1.                 Περιοδικό
Παιδαγωγικό Ιεοδρόμιο (2012) Διδακτικές Τεχνικές Στήριξης Μαθητών με
Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση - Διαθέσιμο εδώ 
2.                 Παντελιάδου,
Σ. & Μπότσας, Γ. (Επιμ.) (2007). Μαθησιακές Δυσκολίες: Βασικές Έννοιες
& Χαρακτηριστικά. Θεσ/νικη: Γράφημα - Διαθέσιμο εδώ 
3.                 Παντελιάδου,
Σ. & Πατσιοδήμου, Α. (Επιμ.) (2007). Εφαρμογές Διδακτικής Αξιολόγησης
και Μαθησιακές Δυσκολίες. Θεσ/νικη: Γράφημα - Διαθέσιμο εδώ
4.                 Παντελιάδου,
Σ. & Αντωνίου, Φ. (Επιμ.) (2007). Διδακτικές προσεγγίσεις και
πρακτικές για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες. Θεσ/νικη: Γράφημα
- Διαθέσιμο εδώ
5.                 Πόρποδας,
Κ. (Επιμ.) (2003). Διαγνωστική αξιολόγηση και αντιμετώπιση των μαθησιακών
δυσκολιών στο δημοτικό σχολείο (Ανάγνωση, Ορθογραφία, Δυσλεξία, Μαθηματικά).
Πάτρα - Διαθέσιμο εδώ 
6.                 Πόρποδας,
Κ. (Επιμ.) (2005). Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και υλικό για την αξιολόγηση
και την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών του Δημοτικού
Σχολείου- Διαθέσιμο εδώ 
7.                 Τζουριάδου,
Μ. Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
- Διαθέσιμο εδώ
8.                 Παντελιάδου,
Σ. , Πατσιοδήμου, Α, Μπότσας, Γ., (2004) Οι μαθησιακές δυσκολίες στη
Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση - Διαθέσιμο εδώ 
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου