Εάν ένα παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που διδάσκουμε, τότε μάλλον πρέπει να διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει
Σχολικός κανονισμός
Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018
Ποδηλατώ με ασφάλεια

Σήμερα οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ποδηλατώ ασφάλεια» που υλοποιήθηκε από τον Ποδηλατικό Αθλητικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης Π.Α.Σ.Θ  που
έχει ως βασικούς τομείς δράσης την Εκπαίδευση, τον Τουρισμό, τον Πολιτισμό, και
το Περιβάλλον.Στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά να αποκτήσουν τις
απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να αναγνωρίζουν τα σήματα που αφορούν
τη διακίνηση των τροχοφόρων, να ‘’διαβάζουν’’ τους κινδύνους που παραμονεύουν
στο δρόμο και πώς να τους αποφεύγουν, να σχεδιάζουν ασφαλείς διαδρομές με το
ποδήλατο τους, να σέβονται και να τηρούν τους κανόνες.
  Για την υλοποίηση του προγράμματος χρησιμοποιήθηκαν ποδήλατα διαφόρων τύπων και κατηγοριών, εξοπλισμός και κράνη, που πληρούν όλους
τους κανόνες ασφαλείας.
Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018
"Φιλιά εις τα παιδιά"
Στις 21 Νοεμβρίου οι μαθητές της Ε και ΣΤ  τάξης του σχολείου μας  παρακολούθησαν την πολυβραβευμένη ταινία
ντοκιμαντέρ του Βασίλη Λουλέ  "Φιλιά
εις τα παιδιά". 
Πέντε μικρά Εβραιόπουλα στην Ελλάδα της γερμανικής Κατοχής
που σώθηκαν από το θάνατο χάρις σε οικογένειες Χριστιανών, πέντε ‘‘κρυμμένα
παιδιά’’ που έζησαν μέσα στην απόλυτη σιωπή, αφηγούνται τις ιστορίες τους.
Ιστορίες τρόμου κι αγωνίας αλλά και στιγμές παιδικής ανεμελιάς μέσα στην
αγκαλιά των ξένων. Στοργικές φωλιές, κρυφοί παράδεισοι μακριά από τη φρίκη του
Ολοκαυτώματος. Πέντε παιδιά που μεγάλωσαν απότομα. Η Ροζίνα, ο Σήφης, η
Ευτυχία, η Σέλλυ και ο Μάριος πέρασαν τη ζωή τους κουβαλώντας πάντα μαζί τη μνήμη
χιλιάδων παιδιών. Εκείνων που δεν πρόλαβαν ποτέ να μεγαλώσουν.
Η ταινία παρακολουθεί αυτά τα πρόσωπα από την παιδική ηλικία
μέχρι σήμερα, φέρνοντας στο φως πολύτιμα προσωπικά τους ντοκουμέντα – ένα
παιδικό ημερολόγιο, φωτογραφίες και οικογενειακά φιλμάκια– τεκμήρια μιας
ολόκληρης εποχής. Παράλληλα, σκιαγραφείται η ζωή των Εβραϊκών κοινοτήτων της
Ελλάδας πριν τον Πόλεμο και αποκαλύπτονται σπάνιες εικόνες της κατεχόμενης
Αθήνας και Θεσσαλονίκης, μέσα από κινηματογραφικά αρχεία, ερασιτεχνικές ταινίες
Γερμανών στρατιωτών και παράνομες λήψεις Ελλήνων πατριωτών.
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018
Επίσκεψη στους 12 Άθλους του Ηρακλή
Στις 19/11/2018 οι μαθητές της Γ και Δ τάξης του
σχολείου  παρακολούθησαν τους 12 άθλους του Ηρακλή, ένα από τα
σημαντικότερα τμήματα της Ελληνικής Μυθολογίας, με τους θεούς, τους ημίθεους,
τις νύμφες, τα θηρία, τους θνητούς, τις πλεκτάνες, τις διαμάχες, τα
κατορθώματα, που ενέπνευσαν και συνεχίζουν να εμπνέουν την παγκόσμια
λογοτεχνία, ζωντάνεψαν σε έναν ιδιαίτερο και μοναδικό χώρο.
Πρωταγωνιστής, ο ημίθεος Ηρακλής, ο ανυπέρβλητος ήρωας, τόσο
σε σωματική όσο και σε ψυχική δύναμη. Καθιερώθηκε ως πρώτος υπέρ-ήρωας και ο
μεγαλύτερος ήρωας της Αρχαίας Ελλάδας που έγινε παγκόσμιο σύμβολο, ταυτίζοντας
το όνομά του με τις έννοιες «ευρηματικότητα», «δύναμη», «ανδρεία»,
«γενναιότητα», «ευφυΐα», «αποφασιστικότητα».
Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018
Πλευρίωση άκρων: Πως μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί μας να την κατακτήσει;
Πλευρίωση  είναι η
κυριαρχία της μίας πλευράς του σώματος έναντι της άλλης, όλοι μας έχουμε
προτίμηση σε μια πλευρά σώματος αν και οι περισσότεροι μπορούμε να χειριστούμε
αντικείμενα και με τα δυο χέρια. Υπάρχουν όμως και κάποια άτομα που μπορούν να
γράψουν το ίδιο καλά είτε με δεξί είτε με το αριστερό χέρι, συνήθως αυτά
τα άτομα είναι αυτά που έχουν καταπιεστεί σε νεαρή ηλικία να γράψουν με
το δεξί και όχι με το αριστερό στο οποίο είχαν δείξει προτίμηση.Dimitris Georgiadis : Μαθησιακές δυσκολίες - Μια μελέτη περίπτωσης (...
Dimitris Georgiadis  :   
Μαθησιακές δυσκολίες - Μια μελέτη περίπτωσης (...: Μαθησιακές δυσκολίες - Μια μελέτη περίπτωσης (αξιολόγηση - παρέμβαση) //blogs.sch.gr/epapadi/ from Παπαδημητρακοπούλου Τζένη
Μαθησιακές δυσκολίες - Μια μελέτη περίπτωσης (...: Μαθησιακές δυσκολίες - Μια μελέτη περίπτωσης (αξιολόγηση - παρέμβαση) //blogs.sch.gr/epapadi/ from Παπαδημητρακοπούλου Τζένη
Dimitris Georgiadis : Στρατηγικές για τη διδασκαλία παιδιών με ΔΕΠ-Υ
Dimitris Georgiadis  : Στρατηγικές για τη διδασκαλία παιδιών με ΔΕΠ-Υ: στρατηγικές για δεπ υ - ζαφειριάδης   from 2epalkav
Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018
Ανακοίνωση
Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018
Επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο
Την Πέμπτη 1/11/2018 οι μαθητές της  Ε΄ και ΣΤ΄ του σχολείου μας επισκέφτηκαν το
Πολεμικό Μουσείο  το οποίο σήμερα
φιλοξενεί στις συλλογές του περισσότερα από 10.000 κειμήλια που σχετίζονται με
τη νεότερη και σύγχρονη ιστορία της Ελλάδος. Στα εκθέματα τα παιδιά είδαν στολές
όλων των σωμάτων των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων και όπλα εποχής
(τυφέκια, ξίφη, πολυβόλα…), φωτογραφίες, χάρτες, λιθογραφίες, πίνακες
ζωγραφικής, επιστολικά δελτάρια και παράσημα. Το Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
στεγάζει στο ισόγειο εκθεσιακό του χώρο την πιο ολοκληρωμένη συλλογή ταγμάτων
αριστείας και στρατιωτικών μεταλλίων στην Ελλάδα. 
Στον προαύλιο χώρο του μουσείου  επίσης εκτίθενται ελαφρά τεθωρακισμένα οχήματα M59, M8, Marmon M3, M901I ITV, ένα
αυτοκινούμενο αντιαεροπορικό
πυροβόλο τύπου M42 Duster , ένα μαχητικό αεροπλάνο F5-A, τορπίλες και πυροβόλα διαφόρων τύπων
που χρησιμοποιούνταν κατά το παρελθόν από τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις. 
Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018
Παιδί και θυμός
Ο θυμός και η επιθετικότητα στην παιδική ηλικία μπορούν να
αντιμετωπιστούν, γι’ αυτό μην πανικοβάλλεστε! Ο θυμός, η οργή και η
επιθετικότητα είναι συνηθισμένες αντιδράσεις των παιδιών. Τα ηλικιακά
χαρακτηριστικά είναι αυτά που καθορίζουν και τις αντιδράσεις του παιδιού. Ως
βρέφος χρησιμοποιεί το κλάμα. Μετά τον πρώτο χρόνο της ζωής εκδηλώνει εκρήξεις
οργής, κατά τις οποίες η επιθετικότητα στρέφεται κυρίως στον εαυτό του -πέφτει
στο πάτωμα, τσιρίζει χτυπώντας τα χέρια και τα πόδια του. Αργότερα, από την
ηλικία των δύο με τριών ετών, η επιθετικότητα εκφράζεται προς τα αντικείμενα
και τους ανθρώπους γύρω του. Τα μεγαλύτερα παιδιά που έχουν αποκτήσει ικανό
αυτοέλεγχο,  χρησιμοποιούν περισσότερο ύβρεις και απειλές και
λιγότερο σωματική βία.Η γραφή
Φυσιολογική ανάπτυξη και εξέλιξη γραφοκινητικού
συντονισμού: 
Τα περισσότερα παιδιά ξεκινούν να μουτζουρώνουν στο χαρτί
αμέσως μόλις μπορέσουν να κρατήσουν ένα εργαλείο γραφής και συνήθως καταλήγουν
να χρωματίζουν πάνω σε οποιαδήποτε επιφάνεια!
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)

