Εάν ένα παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που διδάσκουμε, τότε μάλλον πρέπει να διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει
Σχολικός κανονισμός
Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2019
Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019
Επίσκεψη σε Πολυχώρο της πόλης μας
Στα πλαίσια της συνεργασίας του σχολείου μας με την Ύπατη Αρμοστεία, επισκεφτήκαμε την Πέμπτη 19/12/2019 τον
Πολυχώρο  WE.  Η μετακίνηση έγινε με έξοδα του Συλλόγου
Γονέων του Σχολείου. Εκεί οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν  τον τοίχο αναρρίχησης,  να γνωρίσουν το άθλημα της  τοξοβολίας,  να πειραματιστούν σε μικτές τεχνικές τσίρκου και
την  πίστα πατινιών. Η εμπειρία ήταν  εκπληκτική!
Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019
Όλα τα εμβόλια που πρέπει να κάνουν τα παιδιά και μέχρι ποια ηλικία
Ο σκοπός του εμβολιασμού είναι ένας και εξαιρετικά
σημαντικός: δημιουργία αντισωμάτων στον οργανισμό, ώστε να ενισχυθεί η
άμυνά του. Ο σχεδιασμός του εμβολίου είναι τέτοιος, ώστε να περιέχει είτε
αδρανοποιημένα είτε ζώντα εξασθενημένα στελέχη ιών και βακτηρίων.
Παιδιά και εμβόλια: το αποτέλεσμα του εμβολιασμού
Το αποτέλεσμα του εμβολιασμού, είναι πως ακόμη και εάν προσβληθεί
ο οργανισμός από ένα μικροοργανισμό ή ιό, δεν θα νοσήσει με σοβαρά συμπτώματα
και δεν θα κινδυνεύσει η ζωή του. Ταυτόχρονα, μέσω του εμβολιασμού
δημιουργούνται στον οργανισμό και εξειδικευμένα «κύτταρα μνήμης», ώστε η ανοσία
του να επιτευχθεί για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019
Ο Βούλης με την πράσινη βούλα
Στις 3/12/2019 οι μαθητές της   Β΄ τάξης του
Σχολείου μας με την καθοδήγηση του  κ. Γεωργιάδη
Δημητρίου και  Αποστολίδη Ερατοσθένη έδωσαν
με βιωματικό τρόπο το νόημα της  ημέρας σε μικρούς και μεγάλους την
ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα  τα άτομα με
αναπηρία και να καλλιεργήσουν θετική στάση  ως προς
το σεβασμό και την αποδοχή της διαφορετικότητας.
Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019
Σχολείο για όλους! Παιδιά ισότιμα μέσα στην τάξη
Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι η εκπαίδευση που στοχεύει στην ισότητα μεταξύ των μαθητών, στην άρση των διακρίσεων και του στιγματισμού. Στα σημερινά σχολεία υπάρχουν μαθητές που διαφέρουν ως προς την εθνικότητα, το φύλο, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, τις ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Πολλές φορές, οι μαθητές αυτοί αντιμετωπίζονται διαφορετικά τόσο από τους δασκάλους όσο και από τους ίδιους τους συμμαθητές τους. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση δεν στοχεύει μονάχα στη συμπερίληψη των μαθητών με δυσκολίες, αλλά δίνει έμφαση στις ατομικές ανάγκες του κάθε μαθητή, όποιες κι αν είναι αυτές (Σιώζιου, 2008).
Η συμβολή των εκπαιδευτικών, των μαθητών και της κοινωνίας στη λήψη αποφάσεων είναι μεγίστης σημασίας για την προαγωγή ενός συμπεριληπτικού κλίματος.
Χαρισματικοί μαθητές, τα «παραμελημένα» παιδιά της γενικής τάξης
Οι χαρισματικοί μαθητές που φοιτούν στη γενική τάξη αποτελούν σήμερα ίσως μία από τις πλέον παραμελημένες ομάδες μαθητών τόσο εκπαιδευτικά, όσο και ερευνητικά. Ελλείψει ειδικών γνώσεων για την αναγνώριση, την εκπαίδευση και την ενίσχυση τους, οι μαθητές αυτοί καταλήγουν πολλές φορές στο περιθώριο της μαθησιακής διαδικασίας, ενώ συχνά μπορεί να παρουσιάζουν εναντιωματική συμπεριφορά, συναισθηματικές δυσκολίες και ακαδημαϊκή υποεπίδοση, γεγονός που επισκιάζει τις πραγματικές τους ικανότητες.
Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019
Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019
3 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Η 3η Δεκεμβρίου δεν είναι  μόνο γιορτή για τα άτομα με αναπηρία. Είναι
μια ευκαιρία υπενθύμισης, απολογισμού και περίσκεψης για το τι έχει γίνει μέχρι
τώρα, τι θα μπορούσε να γίνει και δεν έγινε, ώστε να αντιμετωπίζονται  αυτά τα άτομα  ισότιμα και όχι με οίκτο. Οι μαθητές της   Β΄ και  Δ΄ τάξης του Σχολείου μας με την καθοδήγηση του
 κ. Γεωργιάδη Δημητρίου, Αποστολίδη
Ερατοσθένη, Τσάκου Θεοφανούς  και
Γιαννοπούλου Φωτεινής έδωσαν με βιωματικό τρόπο το νόημα της σημερινής μέρας σε
μικρούς και μεγάλους και στους μαθητές μας την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα  τα άτομα με αναπηρία και να καλλιεργήσουν
θετική στάση  ως προς το σεβασμό και την αποδοχή της
διαφορετικότητας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)





