Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς, Την Παρασκευή 14-6-19 λήγει η σχολική χρονιά. Σας παρακαλούμε να προσέλθετε στο σχολείο για να παραλάβετε τους τίτλους προόδου και σπουδών και τη γενική βαθμολογία των μαθητών μας. Ώρα προσέλευσης 09:00 και ώρα αποχώρησης 10:30. Η πρωινή ζώνη και το  ολοήμερο πρόγραμμα δε θα λειτουργήσουν.

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Ενημέρωση


Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι οι εκδηλώσεις-δράσεις που θα πραγματοποιηθούν στο σχολείο μας για τη λήξη της σχολικής χρονιάς είναι οι ακόλουθες

Δευτέρα 10-6-19 στις 19:00
Το σχολείο κλείνει! 
Άλλη μια δημιουργική σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της!
Κι εμείς το γιορτάζουμε τη Δευτέρα  10 Ιουνίου.
Σας προσκαλούμε  να γιορτάσετε μαζί μας  και να υποδεχτούμε το γλυκό καλοκαιράκι με χορούς από τη χορευτική ομάδα των μαθητών μας ( Υπεύθυνος ο γυμναστής του σχολείου Γεωργόπουλος Ιωάννης) και με αγγλικά τραγούδια  από τους μαθητές  ( Υπεύθυνη  Σαραφιανού Τάνια)

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Διδασκαλία και αξιολόγηση

Τα ακόλουθα αρχεία περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με το είδος και τη φύση των αναπηριών και/ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών καθώς και ενδεικτικές πρακτικές για τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των ΑμεΑ , οι οποίες με βάση τη σχετική βιβλιογραφία μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση της μαθησιακής πρόσβασης των ΑμεΑ.



Γενετικά Σύνδρομα

Τα Γενετικά Σύνδρομα που σχετίζονται με σοβαρές εξελικτικές βλάβες  (μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχές Λόγου και Ομιλίας, προβλήματα επικοινωνίας και προσαρμογής, κτλ.) είναι τα εξής: Prader-Willi, Williams-Beuren, Fragiles-X, Sotos, Apert, Cornelia de Lange, Cri-du-Chat, Rett, Angelman, Noona, Rubinstein, Taybi, Lesch-Nyhan καμιά φορά με τρισωμία 18 και 13. Επίσης, Smith, Magenis, Deletions 22q11, Turner, Klinefelter.

Όταν κάνουμε λόγο για Σύνδρομο, εννοούμε μία κλινική εικόνα που χαρακτηρίζεται από πολλές εκδηλώσεις ασθενειών, οι οποίες έχουν κάποια συνάφεια μεταξύ τους (multikausal-multimodal). Όταν οι αιτίες του Συνδρόμου είναι γενετικής αιτιολογίας, τότε κάνουμε λόγο για Γενετικά

Η διάσπαση προσοχής στα παιδιά

Εάν η έντονη ενεργητικότητα και «απροσεξία» του παιδιού συνεχίσουν να υφίστανται και να δημιουργούν δυσκολίες σε διάφορους τομείς της ζωής του, είναι πολύ πιθανή η διάγνωση της...
διαταραχής ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητας.
"Ο γιος μου συνεχώς χαζεύει"
"Στριφογυρίζει διαρκώς στην καρέκλα του, χάνει το μολύβι από τα χέρια του και δεν συγκεντρώνεται με τίποτα στα μαθήματά του"

"Γίνεται ενοχλητικός και θέλει να είναι όλη την ώρα μέσα στα πόδια μας"
"Κάνουμε 3 ώρες να τελειώσουμε μια άσκηση 10 λεπτών"
"Δε με ακούει"
"Είναι έξυπνος, αλλά βαριέται"

O κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) είναι ένα σύνδρομο που αναφέρεται σε άτομα, που αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες με την προσήλωση της προσοχής τους σε μία δραστηριότητα ενώ ενδέχεται, παράλληλα, να εμφανίζουν σωματική υπερδραστηριότητα. Ειδικότερα τα άτομα με ΔΕΠ-Υ χαρακτηρίζονται από απροσεξία, αδεξιότητα, δυσκολίες στην αφοσίωση στις σχολικές υποχρεώσεις ή τη συμμόρφωση σε υποδείξεις.