Αγαπητοί γονείς, Την Παρασκευή 14-6-19 λήγει η σχολική χρονιά. Σας παρακαλούμε να προσέλθετε στο σχολείο για να παραλάβετε τους τίτλους προόδου και σπουδών και τη γενική βαθμολογία των μαθητών μας. Ώρα προσέλευσης 09:00 και ώρα αποχώρησης 10:30. Η πρωινή ζώνη και το  ολοήμερο πρόγραμμα δε θα λειτουργήσουν.
Εάν ένα παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που διδάσκουμε, τότε μάλλον πρέπει να διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει
▼
Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019
Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019
Ενημέρωση
Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι οι εκδηλώσεις-δράσεις
που θα πραγματοποιηθούν στο σχολείο μας για τη λήξη της σχολικής χρονιάς είναι
οι ακόλουθες
Δευτέρα 10-6-19 στις 19:00
Το σχολείο κλείνει!  
Άλλη μια δημιουργική σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της! 
Κι εμείς το γιορτάζουμε τη Δευτέρα  10 Ιουνίου.
Σας προσκαλούμε  να
γιορτάσετε μαζί μας  και να υποδεχτούμε
το γλυκό καλοκαιράκι με χορούς από τη χορευτική ομάδα των μαθητών μας (
Υπεύθυνος ο γυμναστής του σχολείου Γεωργόπουλος Ιωάννης) και με αγγλικά
τραγούδια  από τους μαθητές  ( Υπεύθυνη 
Σαραφιανού Τάνια)
Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019
Διδασκαλία και αξιολόγηση
Τα ακόλουθα αρχεία περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με το είδος και τη φύση των αναπηριών και/ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών καθώς και ενδεικτικές πρακτικές για τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των ΑμεΑ , οι οποίες με βάση τη σχετική βιβλιογραφία μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση της μαθησιακής πρόσβασης των ΑμεΑ.Dimitris Georgiadis : Γλώσσα Α΄ Δημοτικού
Dimitris Georgiadis  : Γλώσσα Α΄ Δημοτικού: Γλώσσα Α Δημοτικού   from Δημήτρης Γεωργιάδης
Γενετικά Σύνδρομα
Όταν κάνουμε λόγο για Σύνδρομο, εννοούμε μία κλινική εικόνα που χαρακτηρίζεται από πολλές εκδηλώσεις ασθενειών, οι οποίες έχουν κάποια συνάφεια μεταξύ τους (multikausal-multimodal). Όταν οι αιτίες του Συνδρόμου είναι γενετικής αιτιολογίας, τότε κάνουμε λόγο για Γενετικά
Η διάσπαση προσοχής στα παιδιά
Εάν η έντονη ενεργητικότητα και «απροσεξία» του παιδιού συνεχίσουν να υφίστανται και να δημιουργούν δυσκολίες σε διάφορους τομείς της ζωής του, είναι πολύ πιθανή η διάγνωση της...διαταραχής ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητας.
"Ο γιος μου συνεχώς χαζεύει"
"Στριφογυρίζει διαρκώς στην καρέκλα του, χάνει το μολύβι από τα χέρια του και δεν συγκεντρώνεται με τίποτα στα μαθήματά του"
"Γίνεται ενοχλητικός και θέλει να είναι όλη την ώρα μέσα στα πόδια μας"
"Κάνουμε 3 ώρες να τελειώσουμε μια άσκηση 10 λεπτών"
"Δε με ακούει"
"Είναι έξυπνος, αλλά βαριέται"
O κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) είναι ένα σύνδρομο που αναφέρεται σε άτομα, που αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες με την προσήλωση της προσοχής τους σε μία δραστηριότητα ενώ ενδέχεται, παράλληλα, να εμφανίζουν σωματική υπερδραστηριότητα. Ειδικότερα τα άτομα με ΔΕΠ-Υ χαρακτηρίζονται από απροσεξία, αδεξιότητα, δυσκολίες στην αφοσίωση στις σχολικές υποχρεώσεις ή τη συμμόρφωση σε υποδείξεις.

